poniedziałek, 20 stycznia 2014

Poprawa koordynacji z wypożyczonym wózkiem

Czasami zdarzają się nieszczęśliwe zdarzenia - różne operacje, zabiegi itp. po których jesteśmy uziemieni na kilka długich tygodni, albo i miesięcy. Sama nie tak dawno przeszłam dość skomplikowaną operację kolana. Jestem oosobą aktywną i prawie całodniowe wylegiwanie się w łóżku okrutnie mnie drażniło. Lekarz jednak powiedział, że nie wolno mi przeciążać operowanej nogi, więc pomyślałam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na pewien okres czasu mogę go wypożyczyć. Nie jest to nazbyt kosztowne, a za to niesamowicie pożyteczne! W końcu mało kto potrzebuje wózka na całe życie, a jego zakup to często duże pieniądze. Poza tym z tego typu wypożyczalni mogą korzystać niepełnosprawni, którzy chcieliby uprawiać sport i wypożyczyć wózek, który im to umożliwi. Jeśli jesteś zaciekawiona tym tematem, spójrz tu: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz